close

 

[Intro]

I dare you to love me

你敢不敢愛我

The pretty and the ugly

包容所有優點和缺點

If you're alone, I'll make it better

如果你寂寞,我能讓症狀減輕

We could be alone together

我們可以獨處在一起

 

[Verse 1]

Oh, I could really like it

我會真心喜歡著

Maybe we could carve it in the woods

也許我們可以把它刻進木頭裡

Oh, flowers in the spring time

噢,開在春天的花阿

Love me in the meantime, wish you would

多希望你那時也會愛著我

 

 

[Pre-Chorus]

But if we're all alone in a crowded room

如果我們在人群中都寂寞

Maybe we could be alone, just me and you

也許我們就該獨處吧,就你和我而已

Baby, if you jump, then I'll jump too

寶貝,如果你孤注一擲,我也會不會猶豫

 

[Chorus]

I dare you to love me

你敢不敢愛我

The pretty and the ugly

無論幸福或寂寞

If you're alone, I'll make it better

如果你寂寞,我能讓症狀減輕

We could be alone together

我們可以獨處在一起

 

[Verse 2]

Oh, strangers in the nighttime

夜晚的陌生人呀

There's never a right time to say hello/sing along

從來就不是附和的好時機

Yeah, everyone's your best friend 'til you get to know them

每個人在了解前都是你最好的朋友

But I know you

但我懂你

 

{Pre-Chorus]

But if we're all alone in a crowded room

如果我們在人群中都寂寞

Maybe we could be alone, just me and you

也許我們就該獨處吧,就你和我而已

Baby, if you jump, then I'll jump too

寶貝,如果你孤注一擲,我也會跟隨

 

[Chorus]

I dare you to love me

你敢不敢愛我

The pretty and the ugly

無論旦夕禍福

If you're alone, I'll make it better

如果你寂寞,我能讓症狀減輕

We could be alone together

我們可以獨處在一起

 

[Outro]

I dare you to love me

你敢不敢愛我

The pretty and the ugly

無論開心或難過

If you're alone, I'll make it better

如果你寂寞,我能讓症狀減輕

We could be alone together

我們可以獨處在一起

We could be alone

就只有我和你

We could be alone together

只想和你獨處在一起

 

 

想聽更多Sabrina嗎?

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()