close

 

 

You know I got heavy appetize

你也知道我胃口很大
Baby let me take a bite

寶貝讓我嚐嚐
Don’t be so scared of me

別怕

 

 

Wanna move to the rhythm real slow

想把節奏放慢
Little dance, little honey, little gold

簡單的舞,一點甜蜜,一點穩定
Want you on top me

想讓你掌控一切

 

 

I don’t, don’t wanna be honest, baby

寶貝我不想要誠實
I don’t, just wanna believe

我不想坦承,你就直接相信吧
I keep, just keep giving my love out, baby

我一直把我的愛給你啊寶貝
No, I don’t, I just wanna believe

我沒有要坦承,我只要你相信我

 

 

Heart attack

心跳失速
You make my heart attack

你讓我心臟病發
Heart attack

心跳失速
You make my heart attack

你讓我小鹿亂撞
Heart attack

心跳失速

Come aborad now, one out of a time

來吧,別再有任何保留
That sidekick, let me come alive

我的死黨讓我清醒過來
I don’t wanna speak too soon

我不想太快把話說死

Maybe someday we can have it all

但也許哪天我們可以擁有感情的一切
But for now, let’s fuck into the floor

但現在,就讓我們盡情享受
Heels over heavy you, yeah

讓腳跟勾在你身上

 

 

 

I don’t, don’t wanna be honest, baby

寶貝我不想要誠實
I don’t, just wanna believe

我不想坦承,你就直接相信吧
I keep, just keep giving my love out, baby

我一直把我的愛給你啊寶貝
No, I don’t, I just wanna believe

我沒有要坦承,我只要你相信我

 

 

Heart attack

心跳失速
You make my heart attack

你讓我心臟病發
Heart attack

心跳失速
You make my heart attack

你讓我小鹿亂撞

Talking is cheap, let me show what I mean

談話太無關緊要,
With my body, my body

就讓我用肢體語言展現
Talking is cheap, let me show what I mean

談話太無關緊要,
With my body, my body

我的身體懂得如何表達精確

 


I dance

我舞動著

You make my heart attack

你讓我小鹿亂撞
You make my heart attack

你讓我心跳失速
Heart attack

你讓我心臟病發
Talking is cheap, let me show what I mean
With my body, my body…

我們之間談話太迂迴

就讓我用肢體讓你理解

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()