(I’m way too good at)

對於說出我愛你
Saying I love you

我有點太過於擅長了
Like I believe it

說的像是真的一樣
(I’m way too good at)

熬夜這件事
Staying up all night

對我來說也是小事一樁
Keeping a secret

保守秘密就更不用說了
(I’m way too good at)

把手機關機
Turning my phone off

也從來不是問題
Whenever you call me

無論你何時打給我
Only say that I want you

都只說我要你
Cause it’s what I’m used to

那也是我所習慣的

 

(I know, I know)

我知道,我了解
I should leave

我應該離開
(Should I let go?)

我應該放手嗎
But I can’t

但我做不到
It’s like I’m

那感覺就像是
standing at the bottom of a hole

我站在洞底
With the shovel in my hand

手上卻是握著只能把洞挖深的鏟子

 

 

I’m way too good at faking it

我太擅長在假裝了
I’m way too good at making it look like

我完美偽裝著
I don’t want nobody else

我不想要任何人
I even started fooling myself

我甚至開始欺騙自己
I’m way too good at

我太擅長在

Being a zombie

裝聾作啞
when we’re in the bedroom

當我們在房間裡
(I’m way too good at)
Doing the things I

做那些
don’t really want to

我不願意做的事

(I know, I know)

我知道,我了解
I should leave

我應該離開
(Should I let go?)

我應該放手嗎
But I can’t

但我做不到
It’s like I’m

那感覺就像是
standing at the bottom of a hole

我站在洞底
With the shovel in my hand

手上卻是握著只能把洞挖深的鏟子

I’m way too good at faking it

我太擅長在假裝了
I’m way too good at making it look like

我完美偽裝著
I don’t want nobody else

我不想要任何人
I even started fooling myself

我甚至開始欺騙自己
I’m way too good at faking it

我太擅長在假裝了
I’m way too good at making it look like

我完美偽裝著
I don’t want nobody else

我不想要任何人
I even started fooling myself

我甚至開始欺騙自己
Cause I’m way too good at faking it

因為我假裝的太好了

I’m way too good at making it look like

我太會把一切都偽裝成
I love you

我愛你
Making it look like

讓一切都看來
I want to

是我想要
Be here when I’m already gone

待在這裡,但我其實早就已經遠離
I should have told you all along

我早該告訴你
But you’re not the one

你不是我的真命天子
Babe, I’m already done

寶貝,我們已經結束了

I’m way too good at faking it

我太擅長在假裝了
I’m way too good at making it look like

我完美偽裝著
I don’t want nobody else

我不想要任何人
I even started fooling myself

我甚至開始欺騙自己
I’m way too good at faking it

我太擅長在假裝了
I’m way too good at making it look like

我完美偽裝著
I don’t want nobody else

我不想要任何人
I even started fooling myself

我甚至開始欺騙自己
Cause I’m way too good at faking it

因為就連我自己都看不破自己的完美偽裝

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()