close

 

10/25更新現場演出

 

 

[Verse 1: Matteo Bocelli]

I thought sooner or later

我以為遲早

The lights up above

天上的光

Will come down in circles and guide me to love

總會來到我身旁引導我去愛

But I don't know what’s right for me

但我不知道什麼才是對的

I cannot see straight

我無法看清

I've been here too long and I don't want to wait for it

我已經停留太久了,我不想再繼續等待

Fly like a cannonball, straight to my soul

像炮彈一樣直衝我的靈魂

Tear me to pieces

炸得我支離破碎

And make me feel whole

再讓我感覺完整

I’m willing to fight for it and carry this weight

我願意承擔起那責任且為它而戰

But with every step

但每跨出一步

I keep questioning what it's true

我都還疑惑著真實是什麼

 

[Chorus: Matteo Bocelli]

Fall on me

降臨在我身上吧

With open arms

我會張開著雙臂迎接

Fall on me

來到我身邊吧

From where you are

無論你在何處

Fall on me

我等待許久了

With all your light

帶著你的光

With all your light

屬於你的光

With all your light

來到我身邊吧

 

 

[Verse 2: Andrea Bocelli]

Presto una luce ti illuminerà

很快就會有一道光降臨

Seguila sempre, guidarti saprà

一直跟隨著它,它會一直看照著你

Tu non arrenderti, attento a non perderti

別投降也別迷失自己

E il tuo passato avrà senso per te

每個過去都成就了現在

Vorrei che credessi in te stesso, ma sì

我希望你也相信著自己

In ogni passo che muoverai qui

但你踏出的每一步

È un viaggio infinito

都是未完的旅程

Sorriderò se

我將會微笑

Nel tempo che fugge mi porti con te

如果在緊要關頭你還帶著我離開

 

[Chorus: Both]

Fall on me

降臨在我身上吧

Ascoltami

聽我說

Fall on me

來到我身邊吧

Abbracciami

擁抱我吧

Fall on me

來我身邊吧

Finché vorrai

只要你願意

Finché vorrai

只要你想要

Finché vorrai

只要這是你心之所向

Finché vorrai

只要這是你要的

 

[Bridge: Both]

I close my eyes

我閉上雙眼

And I'm seeing you everywhere

你仍無處不在

I step outside

我踏出去

It's like I'm breathing you in the air

你就像空氣般

I can feel you're there

我能感受到你的存在

 

[Chorus: Both]

Fall on me

降臨在我身上吧

Ascoltami

聽我說

Fall on me

來到我身邊吧

Abbracciami

擁抱我吧

Fall on me

來我身邊吧

With all your light

帶著你的光

With all your light

屬於你的光

With all your light

我等待已久的光

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()