2018/9/28更新官方MV

 

[Chorus]
Put all your stuff in a box in my room

把你的東西都收拾到一個盒子裡
I don't wanna write no song about you

我不想寫任何關於你的歌
But you show up in everything that I do

但你出現在我做的任何事裡
Ooh, ooh-ooh

[Verse 1]
Since you've been gone, ain't got nothin' to do

自從你離開了我,我每天都無所事事
I sleep until noon, I wake up and feel bad

我睡到中午,醒來覺得糟
I think I miss somethin' I never had

我想我在想念我過去所擁有的東西
Ooh, ooh-ooh

[Refrain]
I just wanna unwind, unwind

我只想要把困住我的所有事情
Everything that makes me feel confined

解開
Sometimes I hate sunshine

有時候我憎恨著陽光
Sometimes I hate sunshine
是阿我有時候真的如此


[Chorus]
Put all your stuff in a box in my room

把你的東西都收拾到一個盒子裡
I don't wanna write no song about you

我不想寫任何關於你的歌
But you show up in everything that I do

但你出現在我做的任何事裡
Ooh, ooh-ooh

[Verse 2]
Now it's a cold war, who will call first?

我們在冷戰,誰會先破冰呢
Try to be productive at work, I just can't

試著在工作上做些什麼,但什麼都做不了
I miss you a lot, but I ain't comin' back

我好想你,但我回不到過去
Ooh, ooh-ooh

[Refrain]
I just wanna unwind, unwind

我只想要把困住我的所有事情
Everything that makes me feel confined

解開
Sometimes I hate sunshine

有時候我憎恨著陽光
Sometimes I hate sunshine
是阿我有時候真的如此


[Chorus]
Put all your stuff in a box in my room

把你的東西都收拾到一個盒子裡
I don't wanna write no song about you

我不想寫任何關於你的歌
But you show up in everything that I do

但你出現在我做的任何事裡
Ooh, ooh-ooh

[Bridge]
Yeah, yeah
All your love letters and a pair of Ray-Bans

所有你的情書和那付雷朋眼鏡
I'm growin' my beard, movin' back in my van

我又開始蓄鬍,住在我的貨車裡
Your side of the bed still smells like you though

但屬於你的床邊還充滿著你的味道
And these memories of us, it's brutal

屬於我們的回憶也極其慘忍
You know, you know exactly how I feel

你懂得,你一定知道我的感受
We broke up, but you be on my mind still

我們分手了,但你還是在我的心上
And the worst type of sadness you could have

而最糟糕的難過
Is when you miss somethin' that doesn't miss you back
就是你想念著不會想念你的人


[Chorus]
Put all your stuff in a box in my room

把你的東西都收拾到一個盒子裡
I don't wanna write no song about you

我不想寫任何關於你的歌
But you show up in everything that I do

但你出現在我做的任何事裡
Ooh, ooh-ooh

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()