(Wasted, wasted, wasted, wasted)
微醺,暈眩,醉了,什麼都忘了
The phone rings, already know who's calling
電話響了,想都不用想就知道是誰來電
But every time it's after two
每次都是在半夜兩點後
It ain't you, but the champagne talking
其實不是你在說話而是香檳裡的酒精作祟
Saying "Baby, when you coming through?"
他說著,寶貝你什麼時候要來呢

You like to call me when you're high
你喜歡在你瘋狂時撥電話給我
End of the party, I'm your guy
在派對終結時,我是你的男人
Thing is I do this every night
每晚我都做著一樣的事
And I don't wanna come off impatient
我竟還沒失去耐性
But you only call when you're
但你打給我時總是
You only call when you're
你找我的時候總是

Wasted
已經醉了
You only call when you're
你只會在醉了之後
Wasted
打給我
You only call when you're
你找我的時候
You only call when you're
你打給我的時候
Wasted (wasted, wasted, wasted)
總是醉的
I wait for the day you tell me
我期待著有天你會告訴我
You'll see me in the afternoon
你想和我約在下午碰面
Don't get me wrong, I love our late night evenings
別誤會我的意思,我還是很愛我們的夜半約會
But that ain't all I want from you
那我還想要更多

You like to call me when you're high
你喜歡在你瘋狂時打給我
End of the party, I'm your guy
派對結束了而你和我走
Thing is I do this every night
我每晚都做著重複的事
And I don't wanna come off impatient
卻無法對你失去耐心
But you only call when you're
但你打給我時
You only call when you're
你找我的時候

Wasted
總是喝醉了
You only call when you're
Wasted
你只在你酩酊大醉時打給我
You only call when you're
你打給我的時候
You only call when you're wasted
找我的時候都一定是醉的
You only call when you're
You only call when you're
Wasted
只有醉了,你才會想到我才會找我

You like to call me when you're high
你總是喜歡在瘋狂時打給我
And baby, trust me, that's alright
那也沒關係啊寶貝,相信我
'Cause I will answer every time
因為我永遠都會接起你的電話
But we should be taking this places
但我們應該可以再有什麼進展吧
And you only call when you're
你總是在那固定的狀況下才會找我
I don't wanna come off impatient
我沒有不耐煩
But you only call when you're
但你總是在喝醉時才會找我
As much as I love when you're naked
雖然我深愛著你赤裸的樣子

You only call when you're
You only call when you're
You only call when you're
Wasted
但你總只在喝醉時才找我
你喝醉了才有我存在的意義
You only call when you're
Wasted
喝醉了才會想到我
You only call when you're
只有那個情況你會找我
You only call when you're wasted
喝醉的時候
You only call when you're
You only call when you're
Wasted (wasted, wasted, wasted)
在清醒的時候找我吧,我想要的不只是那夜半的幽會
別只在喝醉時想起我

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()