close

 

 

Rose girls in glass vases

玫瑰般的女孩在透亮的玻璃花瓶裡

Perfect bodies, perfect faces

完美的曲線,精緻的臉龐

They all belong in magazines

他們都像雜誌裡的人們一樣

Those girls the boys are chasing

這些就是男孩們追尋的女孩們

Winning all the games they're playing

在每一場她們參與的比賽中取勝

They're always in a different league

她們總是和我在不同的聯盟

Stretching toward the sky like I don't care

我向天空伸個懶腰假裝一切都沒關係

Wishing you could see me standing there

卻希望你能注意到我的存在

But I'm a sunflower, a little funny

但我只是朵向日葵,還有點滑稽

If I were a rose, maybe you'd want me

如果我是朵玫瑰的話,也許你就會要我吧

If I could, I'd change overnight

如果我可以的話,我願意一夜改變

I’d turn into something you'd like

我想變成你會喜歡的樣子

But I'm a sunflower, a little funny

但我只是朵向日葵,還有點滑稽

If I were a rose, maybe you'd pick me

如果我是朵玫瑰,你就會選我吧

But I know you don't have a clue

我知道你根本不知道

This sunflower's waiting for you

我這朵向日葵,正等待著你

Waiting for you

期待著你

But I'm a sunflower, a little funny

我只是朵向日葵,還有點滑稽

And if I were her, maybe you'd pick me

如果我是她的話,也許你就會選我了

But I know you don't have a clue

但我知道,你根本不知道

This sunflower's waiting for you

我這朵向日葵一直在等著你

Waiting for you

希望你也能看見這朵有點滑稽的向日葵

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()