close

 

 

[Verse 1]

Lies that I told ya

那些我對你說過的謊

Lies that I told ya

我說過的那些謊阿

Answers I owe ya

還有我欠你的那些回答

Answers I owe ya

那些我該告訴你的答案阿

 

[Pre-Chorus]

See you run into the night

看著你跑進夜色裡

Running like a streaming light

就像一道光

I see you fade into the blue

我看見你漸漸融入藍色

But babe I love to watch you move

但我還想看更多的你啊寶貝

 

 

[Chorus]

In the end, there's nothing I can do

如今,我做什麼都沒用

In the end, it's always you

最後的最後,你還是唯一阿

 

[Verse 2]

Waves that are broken

那些破碎的浪

Words unspoken to you

沒對你說出口的話

This guitar plays forever

我會繼續彈著這把吉他

When it's playing for you

只為了你

 

[Pre-Chorus 2]

Feel you drift away from me

你漸漸地離我而去

Till there's nothing I can see

直到我什麼都看不見了

See you fade into the black

你漸漸地融進夜色裡

But babe I love to watch your back

但寶貝,我多希望可以看見你回來

 

[Chorus]

In the end, there's nothing I can do

最後的最後,我做什麼都沒用了

In the end, it's always you

最後的最後,你一直都是我唯一愛著的人啊

 

想聽更多Cody嗎?

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()