[Verse 1]
Way up in the mountains, four thousand feet high

在四千英呎的高山上
There's a trail through the trees to a cliff where Carolina meets the sky

有一條穿越叢林到北卡羅萊納州觸碰到天空的斷崖
Oh, and there's a view I just can't describe

那風景是我無法用言語形容的
No, I'm not there yet, just a few more steps, baby wait

但我們還沒抵達,再幾步的距離,寶貝再等等
Okay, you can open your eyes

好了,打開你的雙眼吧

[Chorus]
This is it, this is now, this is what I've been talking about

這就對了,就是現在,這就是我一直談論的
Looking out, can't you see forever?

向外看去,你看見的難道不是永遠嗎?
Take my hand, just take it in

握住我的手,接受他
This is a moment we won't forget

這是我們會永遠謹記的時刻
On top of the world, here, together

在世界的頂峰,一起在這裡
If there ever was a time for a perfect kiss, this is it

如果真的有接吻最佳時機,那就是現在了

[Verse 2]
Girl I know that you've been waiting and talking to your friends

女孩我知道你一直在等待,也和你的朋友們討論著
Wondering if and wondering where and wondering when

想著是不是會發生,地點和時間又會在哪呢
Well I've been waiting too, holding on to this ring

其實我也一直在等待著呢,手中握著這只戒指
For the right words to say, for the right time and place, for me to get on one knee
思考著該說的話,對的時間和地點讓我能對你單膝下跪

 


[Chorus]
This is it, this is now, this is what I've been talking about

這就是了,就是現在,這就是我一直在談論著的
Looking out, can't you see forever?

看過去,你看到的難道不是永遠嗎
Take my hand, just take it in

握住我的手,收下他吧
This is a moment we won't forget

這是我們永遠會謹記的時刻
On top of the world here together

在世界的頂端我們在一起
If there ever was a time for a perfect kiss, well this is it

如果真的有接吻最佳時機,那就是現在了
This is it

現在就是那個最佳時機了

[Bridge]
Now you're walking down the aisle

你走下紅毯
And I can't help but smile

我無法克制的微笑

[Chorus]
This is it, this is now, it's what I've been talking about

這就是了,就是現在,這就是我一直在談論著的
Looking out, I can see forever

環顧四週,我看見了永遠
So take my hand, just take it in

所以握住我的手吧,接下他吧
This is a moment we won't forget

這是我們永遠忘不了的時刻
On top of the world, here, together

在世界的頂端,我們,在一起
Surrounded by our family and our friends

身邊圍繞著我們的家庭和朋友們
If there ever was a time for a perfect kiss

如果真的有接吻最佳時機,那就是現在了
This is it

這就是了

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()