close

 

主唱Ryan用connection來一語雙關網路的連結和人和人面對面的實際連結

 

 

These days my waves get lost in the ocean
這些日子我迷失在海裡所有的浪潮中(這裡的海引申為世界)
Seven billion swimmers, man I'm going through the motions
全世界七十億人口,天啊但我只是在敷衍了事而已
Sent up a flare, I need love and devotion
送出信號,我需要愛和奉獻
Traded for some faces that I never know, notion
去換取一些我沒想過的角度和想法
Maybe I should try to find the old me
也許我應該試著去找到舊的我
Take me to the places and the people that know me
帶我去那些已經有人認識我的地方
Tryna disconnect, thinking maybe you could show me
試著不連上線,想著也許你可以帶我看看
If there's so many people here, why am I so lonely?
如果這裡有這麼多人,為什麼我還是這麼寂寞

Can I get a connection?
我可以和別人有連結嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想和誰有個關係
Can I get a connection?
我可以和別人有真的聯繫嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想要和其他人們有連結

Real friends, good friends hard to find, let's face it
真的朋友和摯友都存在但也難尋,就坦然面對吧
Bought the perfect home and there's a flood in the basement
買了個完美的家,但地下室鬧水災
Made a couple dollars now and I ain't tryna chase it
已經賺了一筆錢,也不打算再追求更多
Kids from Oklahoma, man we don't waste it
來自奧克拉荷馬州(最多印地安人口的州)的孩子,我們沒有要浪費什麼
I'm just tryna paint the picture for me
我只是試著要畫個藍圖給自己
Something I could give a damn about at maybe 40
一個我到40歲還會在意的東西
Years and I'll be ready and willing, be able to edit the story
時光流逝後我會準備好且願意還有能力去編輯這個故事
Cause there's so many people here to be so damn lonely

因為這裡有太多人們該死的寂寞

 

 

Can I get a connection?
我可以和別人有連結嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想和誰有個關係
Can I get a connection?
我可以和別人有聯繫嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想要和其他人們有連結

I can see it in my, see it in my reflection

我可以在我的倒影裡看見

Can I get a connection?
我可以和別人有聯繫嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想要和其他人們有連結


Lonely

孤身一人的寂寞

Right now, right now, I'm switching to a new lane

現在、就是現在,我要轉換一個新路線
Foot to the floor, I'm searching for the real thing

腳踏實地,我在找尋一個真實的事物
Met somebody else, sometimes ain't no shame

遇見一些別人,偶爾也不須羞愧
Head to the clouds sayin'

抬起頭來說



It's like can I get a connection?

我可以和別人有連結嗎?

Can I get, can I get a connection?
我想和誰有個關係
Can I get a connection?
我可以和別人有聯繫嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想要和其他人們有連結

I can see it in my, see it in my reflection

我可以在我的倒影裡看見

Can I get a connection?
我可以和別人有聯繫嗎?
Can I get, can I get a connection?
我想要和其他人們有連結



Tryna find the old me

試著找到本來的我
Lonely

卻還是寂寞

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()