It's a long night in a big crowd
在人群裡的時間過得好慢
Under these lights looking 'round for you
在絢爛的燈光下尋找著你
Yeah, I'm steppin' outside under moonlight
走到月光下
To get my head right, lookin' out for you, yeah
讓思緒清晰,尋找你

Could it be your eyes
可能是你的雙眼
Didn't know that I been
從不知道我一直等待的
Waitin' and waitin' for you
是你
When you're by my side
當你在我身邊時
Everything's alright
一切都井然有序
I'm crazy, I'm crazy for you
我瘋了,我為你瘋狂
 

Here I go, down that road
我在這條路上繼續前進
Again and again the fool rushin' in
那個傻蛋一次又一次的闖入
But I can't help when I feel
但我沒辦法控制
Some kind of way, do you feel the same?
當我那樣感覺時,你也感覺的了嗎
Coz I fall, I fall for you
因為我為你著迷,為了你
You caught me at my weakest
你抓住了我的弱點
And I fall for you
我愛上了你


It's a long night in a big crowd
在人群中今夜過得好慢
Under these lights looking 'round for you, mhm
在絢爛的燈光下尋找著你
You, you give me hope, rhyme and reason
就是你,你給我希望,平靜和原因
Desire livin' this life only now for you
繼續活下去的渴望現在都只因為你
All for you
只因為你

When you're by my side
當你在我身邊
Everything's alright
一切都井然有序
I'm crazy, I'm crazy for you
我瘋了,我為了你瘋狂
 
 
 
Here I go, down that road
我在這條路上繼續前進
Again and again the fool rushin' in
那個傻蛋一次又一次的闖入
But I can't help when I feel
但我沒辦法控制
Some kind of way, do you feel the same?
當我那樣感覺時,你也感覺的了嗎
Coz I fall, I fall for you
因為我為你著迷,為了你
You caught me at my weakest
你抓住了我的弱點
And I fall for you
我愛上了你
You caught me at my weakest
你抓住了我的弱點
And I fall for you
我愛上了你



And now you've gone and got a hold of me

現在你已離去,但擁有控制我的遙控器
(Hold of me, hold of me)
Tell me what you're gonna do to me

告訴我你要對我做什麼
(Do to me, do to me)
Oh and now you've gone and got your hands on me

噢曾經用你雙手碰觸過我的你已離去
(Touchin' me, touchin' me)
Tell me what you're gonna do

告訴我你要怎麼做

Here I go, down that road
我在這條路上繼續前進
Again and again the fool rushin' in
那個傻蛋一次又一次的闖入
But I can't help when I feel
但我沒辦法控制
Some kind of way, do you feel the same?
當我那樣感覺時,你也感覺的了嗎
Coz I fall, I fall for you
因為我為你著迷,為了你
You caught me at my weakest
你抓住了我的弱點
And I fall for you
我愛上了你
 
 

想聽更多James嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()