I'll tell you something you need to know

我要告訴你一件你必須要知道的事
Nothing I can say phone to phone

電話中說不清的事
I'll tell you something, but you have to sit close

我要告訴你一件事,但你要坐靠近一點
You're the one that I miss the most

你就是我最想念的那個人

[Pre-Chorus]
I've heard that you're happy

我聽說你過得不錯
And maybe it's selfish of me

也許是我的自私
To want you back this time

在這個時候想要你回到我身邊
I know we decided it's better if we both were free

我知道我們都同意我們不在一起會比較好
But it kills me now

但我真的備受折磨

 


[Chorus]
We said our last goodbye

我們已經做了最後的告別
Won't you stay the night

你今晚不留下來嗎
Even just for a moment?

就算只待一下下也不嗎?
Perfect lie, pretend we're fine

當作是完美的謊言,假裝我們還是好好的吧
Even just for a moment

就這麼一下下吧
Though we're over, we're so not over

雖然我們說已經結束了,但我們之間還有太多牽扯
Pull me closer, I need closure

把我拉近,我需要一個結束
This is our last goodbye

這是屬於我們的道別
Stay the night, even just for a moment

今晚留下來吧,就算只是一下下
Even just for a moment

就算時間不長

[Verse 2]
When you're not hurting

當你不再感覺到痛
It's hurting me (hurting me)

就輪到我了
I'm blinded by the past

我被過去矇了眼
I'm lost at sea (mm)

我在海裡浮沉著

 

 

I've heard that you're happy

我聽說你過的不錯

And maybe it's selfish of me

不過大概是我的自私吧
To want you back this time

想要你在這個時候回到我身邊
I know we decided it's better if we both were free

我知道我們都同意分開比較好
But it kills me now

但我真的好痛苦



[Chorus]
We said our last goodbye

我們已經做了最後的告別
Won't you stay the night

你今晚不留下來嗎
Even just for a moment?

就算只待一下下也不嗎?
Perfect lie, pretend we're fine

做個完美的謊言假裝我們沒事
Even just for a moment

就這麼一下下吧
Though we're over, we're so not over

雖然我們說已經結束了,但我們之間還有太多牽扯
Pull me closer, I need closure

把我拉近,我需要一個結束
This is our last goodbye

這是屬於我們的道別
Stay the night, even just for a moment

今晚留下來吧,就算只是一下下
Even just for a moment

就算時間不長

 

 


We said our last goodbye

我們已經做了最後的告別
Won't you stay the night

你今晚不留下來嗎
Even just for a moment?

就算只待一下下也不嗎?
Perfect lie, pretend we're fine

做個完美的謊言假裝我們沒事吧
Even just for a moment

就這麼一下下阿
Though we're over, we're so not over

雖然我們說已經結束了,但我們之間還有太多牽扯
Pull me closer, I need closure

把我拉近,我需要一個結束
This is our last goodbye

這是屬於我們的道別
Stay the night, even just for a moment

今晚留下來吧,就算只是一下下
Even just for a moment

就算時間不長


[Outro]
We said our last goodbye

我們做了最後的告別
Won't you stay the night

但你今晚不留下來嗎?
Even just for a moment?

就算只是一下下
Perfect lie, pretend we're fine

當作是美好的謊言假裝我們一切都好吧
Even just for a moment

就算只是這麼一下下

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()