close

 

 

If I could be honest, here in this moment
如果我誠實的說,現在在這個時刻
I've been so nervous to stand here with you
和你站在一起我很緊張
They're all here for us and I feel their aura
他們因為我們而在這裡,我也可以感覺到他們的氣場
But just for a moment I'll pretend it's just you
但就這麼一下下,我會假裝只有你而已
 
Yes they can hear us, but they don't understand
是阿,他們可以聽見我們,但他們不會了解
I have said all of my vows behind the curtains
我已經在窗簾後說了我的誓言
I know they see us, but they don't stand a chance
我知道他們看見我們,但他們一點機會都沒有
I have kissed those lips a thousand times before this
在這之前我已經吻過那雙唇千百萬次
 
Tomorrow I'll open in my eyes
明天我張開雙眼
And I will whisper to my wife
我會對我的妻子低語
"I belong to you"
我屬於你
And I will wait to hear you say
然後等著你說
As a tear rolls down your face
伴隨著淚流下你的臉龐
"I belong to you"
我屬於你
 
If I could be honest, here at the altar
如果我誠實的說,現在這個儀式上
I refuse to grow older unless it's with you
如果不是和你一起,我拒絕變老
I fell in love and made you a promise
我墜入愛河並向你許下諾言
Though I'd never noticed how much it meant to you
雖然我永遠都不會知道,那對你來說有多重要
 
 
Yes they can hear us, but they misunderstand
是阿他們能聽見我們,但他們誤會了
There is more behind these words that we have spoken
我們所說的背後還蘊含了更多意義
I know they see us, but only at a glance
我知道他們看見我們,但只是匆匆一撇
Only you know the man that I am beyond the surface
只有你知道更深層的我是怎麼樣的一個男人
 
Tomorrow I'll open in my eyes
明天我張開雙眼
And I will whisper to my wife
我會對我的妻子低語
"I belong to you"
我屬於你
And I will wait to hear you say
然後等著你說
As a tear rolls down your face
伴隨著淚流下你的臉龐
"I belong to you"
我屬於你
 
I belong with you
我屬於你
When they let us choose
當他們要我們做選擇
I will say I do
我會說我願意
I belong with you
我屬於你
When they let us choose
當他們要我們做出決定
I will say I do
我會說我願意
 
 
Tomorrow I'll open in my eyes
明天我張開雙眼
And I will whisper to my wife
我會對我的妻子低語
"I belong to you"
我屬於你
And I will wait to hear you say
然後等著你說
As a tear rolls down your face
伴隨著淚流下你的臉龐
"I belong to you"
我屬於你
arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()