Kiss me baby I am snow white sleeping in a coffin

寶貝吻我,我是睡在棺材裡的白雪公主
Waiting for you - Waiting for magic

等待著你,等待著魔法
Baby I am snow white sleeping in a coffin

寶貝我是睡在棺材裡的白雪公主
Waiting for you - Waiting for Magic

等待著你,等待著魔法

A man of the world but lost in a dream

一個活在現實中的人但在夢裡迷失
You look at something from a different angle

你用不同的角度看著事情
But I exist I'm waiting for you

但我存在著在等著你
In a coffin made of glass

在這個玻璃棺材裡

Kiss me baby I'm attractive

吻我吧寶貝我很吸引人
Baby get to know me

寶貝試著認識我
Show who you are

讓我知道真的你
Give me that magic

給我那個魔法
Baby I'm eternal

寶貝我是永恆的
Lying in a coffin

躺在棺材裡
Waiting for you
等待著你

 


In your dream a girl is dancing close to you (that girl is me)

在你的夢裡,一個女孩靠著你跳舞
Once a witch made her sleep but a prince will wake her up that's you

曾經有個女巫令他陷入睡眠但會有個王子會喚醒他

那個王子就是你

Kiss me baby...
吻我吧寶貝


In the tale is the place to find her

童話裡是找到她的地方
Reach out to get to know her

可以開始認識她
It means so much to me

對我來說意義深重
The meaning of the book

這本書對我的意義


Oh, kiss me baby wake me up

噢寶貝,吻我喚醒我吧
Oh, kiss me baby wake me up

親吻我讓我醒來
Join the story of the fairytale

一起進來這個童話故事
Believe the dream you will not fail

相信這個夢,你永遠不會失敗
Oh, kiss me baby wake me up

噢寶貝,把我吻醒吧

Kiss me baby...

吻我阿寶貝
Waiting for magic it's what I do

我等待著魔法
Waiting for magic for me and you

等待著屬於我和你的魔法
Oh, kiss me baby wake me up
噢寶貝,把我吻醒吧


Caught in a dream how lucky you are

你有多幸運可以在夢裡
You can see me I'm the girl behind you

你可以看到我就是在你身後的那個女孩
So open your eyes and turn around

所以張開你的眼睛轉過身吧
And watch me dancing join the fairytales

看我跳舞然後加入這個童話吧

Kiss me baby...

吻我吧寶貝

You cannot reach her on the planet

你不能在星球上碰到他
That scientist want to call earth

那個叫做地球的星球
But if you use your imagination

但如果你用你的想像力
You will see her

你會看見她
You will find her in your dreams

會在你的夢裡找到她

I see no shadows in my dreams

我在我的夢裡看不見影子
It is something so romanitic

是一件好浪漫的事
I can tell it's for real you'll see

我知道這是真的而你總有一天會知道的

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()