close

 

 

Taste the poison from your lips

在你的唇上嚐到毒藥
Lately, we're as good as gone

最近我們像過去一樣美好
Oh, our love is drunk and it's

噢,我們的愛像微醺般,且對著我唱著我最愛的歌
Singing me my favorite song

Me and you, we were made to break

你和我,我們是注定要分離的
I know that's true, but it's much too late

我知道那是事實,但一切都太遲了

You're perfectly wrong for me

你是我美麗的錯誤
And that's why it's so hard to leave

那就是為什麼我這麼難抽離的原因
Yeah, you're perfectly wrong for me

對阿,你就是我完美的錯誤
You're perfectly wrong for me

你是我犯下最對的錯
All the stars in the sky could see

滿天星辰都知道
Why you're perfectly wrong for me

為什麼你是我美麗的錯誤

Oh, you know how much it hurts

噢,你知道這有多痛
Every time you say you hate me

每次你說你恨我
But when we're making love, you make it worth it

但當我們肌膚相親時,你又讓這一切值得
I can't believe the places that you take me

我無法相信你帶我經歷過的事

There's no use, we were made to break

但那些都沒有意義,因為我們注定要分離
I know the truth, and it's much too late

我知道那是事實,但一切都太遲了

You're perfectly wrong for me

你是我美麗的錯誤
And that's why it's so hard to leave

也是讓我離不開的原因
Yeah, you're perfectly wrong for me

對阿,你是我最完美的錯誤
Oh, you're perfectly wrong for me

我犯過最對的錯就是你
All the stars in the sky could see

滿天星辰都知道
Why you're perfectly wrong for me

你為什麼是我美麗的錯誤

Oh, and why can't I quit

噢~為什麼我不能就這樣放棄
When you break my heart open

當你這樣傷害我的心
I need you more than I know

我比我想像的還更需要你
Oh, and I can't resist

噢,而且我無法抵擋
When you're up against my skin

當我感受到你的肌膚
I never want to let you go

我永遠都不想放開你

You're perfectly wrong for me

你是我美麗的錯誤
And that's why it's so hard for me

也是為什麼讓我如此遲疑
Yeah, you're perfectly wrong for me, mhm

你就是我完美的錯誤
Yeah, you're perfectly wrong for me

你是我美麗的錯誤
Hate that you know that I won't leave

我恨你吃定我不會離開
Yeah, you're perfectly wrong for me, oh

對阿,你就是我犯下最美麗的錯

 



Yeah, you're perfectly wrong for me

對阿,你就是我最美麗的錯誤
And that's why it's so hard for me

也是為什麼讓我如此遲疑
Yeah, you're perfectly wrong for me, mhm

你就是我完美的錯誤
Yeah, you're perfectly wrong for me

你是我美麗的錯誤
Hate that you know that I won't leave

我恨你吃定我不會離開
Yeah, you're perfectly wrong for me, oh

對阿,你就是我犯下最美麗的錯

 

想聽更多Shawn嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()