今天這首釋出官方MV!
超洗腦的一首歌
內容像是分手後通常都會有的疑問
新女友就那麼好嗎
就是你想要的那個人嗎
滿足了你想被需要的感覺嗎
等等的問題
 
 
 
Is she the one
她就是那個
The one you've been waiting for?
那個你一直在等待的人嗎
Is she the one?
是她嗎?
Is she the one
她就是那個
The one you've been dreaming of?
你的夢中情人嗎?
Is she the one?
就是她嗎?

I'm tired of staying up all night with you on my mind
我已經厭倦了腦海裡充滿你的身影失眠
Still I'm laying here
但我還是躺在這裡
Yeah, I'm laying in the shirt you used to like
是阿我穿著你以前喜歡的衣服躺在這裡
No, I shouldn't mind
喔不,我該再在意了
All I think about is
但我思緒只圍繞在

Does she move your body?
她是否也撫摸著你
Like I moved your body?
就像我過去撫摸你一樣
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道,我想知道
Does she make you feel wanted?
她讓你覺得被需要嗎?
Is she all you wanted?
她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道

I want to know
我想知道
I want to know
告訴我吧
Is she all you wanted?
她就是你一直以來的心之所向嗎
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的想要知道

Is she the one
她就是那個
The one that I couldn't be for you?
我取代不了的人嗎
Is she the one?
就是她嗎?
Mm, I hate that you're the one
我恨你是那個
That I never get over
我永遠沒辦法放下
That I wanna get closer to
想要一直親近的人
I'm tired of staying up all night with you on my mind
我已經厭倦了腦海裡充滿你的身影失眠
Still I'm laying here
但我還是躺在這裡
Yeah, I'm laying in the shirt you used to like
是阿我穿著你以前喜歡的衣服躺在這裡
No, I shouldn't mind
喔不,我該再在意了
All I think about is
但我思緒只圍繞在

Does she move your body?
她是否也撫摸著你
Like I moved your body?
就像我過去撫摸你一樣
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道,我想知道
Does she make you feel wanted?
她讓你覺得被需要嗎?
Is she all you wanted?
她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道



I want to know

我想知道
I want to know

告訴我吧

Is she all you wanted?

她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道
 
Does she move your body?
她是否也撫摸著你
Like I moved your body?
就像我過去撫摸你一樣
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道,我想知道
Does she make you feel wanted?
她讓你覺得被需要嗎?
Is she all you wanted?
她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道
 

I want to know

我想知道
I want to know

告訴我吧

Is she all you wanted?

她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道

Is she all you wanted?

她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道

Is she all you wanted?

她就是你一直以來唯一想要的嗎?
'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
我真的好想知道


'Cause I wanna know, yeah, I wanna know
I want to know

我真的想要知道,告訴我答案吧

 

想聽更多NOTD?

 

 

 

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()