Waiting down at the station
在車站裡等待著
I don’t remember
我不太記得
I think it was late then
我想也是蠻晚的了
Standing always so quiet
我們就靜靜的站著
We’re like elevators
我們之間就像電梯
Filled up with strangers
被陌生人填滿
 

No sound, no Hallelujahs
一片寂靜也沒有聖音
Still I was praying on the train ride home
但我還是在搭火車回家的路上禱告著
That I can get the things I want
祈禱著我可以得到我想要的
I can get the things I want
可以得到我想要的
Give me what I need
給我我需要的吧
 
 

Our words fill up the pages
我們的話語豐富人生的章節
Fill up the days with
A song for the ages
和一首雋永的歌繚繞這些日子
Still those browse and we all speak
但那些過客和每個人的意見
We break down like concrete
讓我們像水泥一樣崩壞
And just make our words cheap
也讓我們的承諾失去價值
 
 

I want someone to grow with
我想要有個能一起成長的人
Songs I can sing to
跟著唱的歌
And a family to cling to
可以依偎的家庭
But if I can't get the things I want
但如果我不能得到我想要的
If I can't get the things I want
如果我得不到我想要
Just give me what I need
就給我我需要的吧
Just give me what I need
請給我我需要的吧
 
 

想聽更多The Paper Kites嗎?

arrow
arrow

    Cheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()